انجمن نویسندگی قلم زرین

انجمن نویسندگی قلم زرین

انتشار آثار نویسندگان، رمان، دلنوشته،داستان کوتاه و شعر
انجمن نویسندگی قلم زرین

انجمن نویسندگی قلم زرین

انتشار آثار نویسندگان، رمان، دلنوشته،داستان کوتاه و شعر

─═हई╬ دلنوشته چه کسی فکرش را میکرد╬ईह═─

━━━━━━━━━━━━━━━━━

چه‌ کسی فکرش را می‌کرد...

 توبودی و غرور‌ بی‌جایت

من بودم و‌لجبازی‌هایم

توبودی و آن چشمان همیشه گیرایت

من بودم و گیسوان افسونگرم

و چه کسی  فکرش را می‌کرد، روزی من و تو، ما شویم! 

تو‌ پسری بودی از جنس آب! 

من دختری بودم از جنس آتش... 

و چه کسی فکرش را می کرد...

که آب و آتش

جان بخش یک‌دیگر شوند! 

توی بودی و جاده تنهایی‌ات که تمام عمرت به همراه کوله بارت در آن قدم زدی... 

من بودم و جاده  غم‌هایم که یک عمر آن را قدم زدم و خاطرات را ذره ذره مرور کردم و هرکدام را درگوشه‌ای جا گذاشتم... 

و چه کسی فکرش را می‌کرد...که روزی باهم در جاده عشق قدم بزنیم و خاطره‌های جدید بسازیم! 

آن‌ها را درون کوله‌بار تو که دیگر خالیست جا دهیم و آن را شریک شویم... 

تو بودی‌ و ‌خدایت... 

من بودم و خدایم! 

چه‌کسی فکرش را می کرد...

که روزی در‌ هوای پاییزی زیر باران درحوالی درختان چنار من باشم، تو باشی و خدایمان که شاهد عشق‌بازی ماست.

━━━━━━━━━━━━━━━━━

نام اثر: چه کسی فکرش را می‌کرد...

نویسنده: نینا یاسی

کاور: سرمه کاظمی

انجمن قلم زرین


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد