انجمن نویسندگی قلم زرین

انجمن نویسندگی قلم زرین

انتشار آثار نویسندگان، رمان، دلنوشته،داستان کوتاه و شعر
انجمن نویسندگی قلم زرین

انجمن نویسندگی قلم زرین

انتشار آثار نویسندگان، رمان، دلنوشته،داستان کوتاه و شعر

─═हई╬ دلنوشته جهنم╬ईह═─

━━━━━━━━━━━━━━━━━

هر چه از عشق تو نسبت به خودم کم کردم...

به گمانم همه را کوششِ مُبهم کردم!

تو به دنبال بهشت و عشق پاکم هستی...

همه دنیای تو را مثلِ جهنم کردم!

منصفانه است بگویم همه‌ی عمر فقط...

سویِ تنها شدنم از همه کس رَم کردم!

تو هم از من بگُذَر، دور شو، آلوده نشو...

دروغ است فقط آنچه مُجسّم کردم!

تو پُر از شادی و احساسِ لطافت هستی...

من که دنیای تو را یکسره ماتم کردم!

کوهِ رنجم که سکوتم همه را دل‌زده کرد...

شور شوق تو را حادثه‌ی غم کردم!

نیّتِ خیر همیشه نشود موجبِ خیر...

مثل اینکه همه را کوششِ مُبهم کردم!

━━━━━━━━━━━━━━━━━

نام اثر:جهنم

نویسنده:امیر رادمنش (ابلیس)

طراح کاور:دیانا محمدی

انجمن قلم زرین⚜✒️

https://rubika.ir/qalam_zarin

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد